![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
2-vägsblixtlås
... som går att dra från båda håll (kommer inte ihåg vad de kallas). Var kan man hitta sådana? Dessutom behöver det vara lång, 100-110cm ungefär...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det går att beställa genom tygaffärer, det gjorde jag en gång för många år sedan till ett par överdragsbyxor som skulle kunna öppnas både uppifrån och nerifrån. Men dyrt var det, över 100 kr/st.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Aj då
![]() Jag har letat på nätet eftersom jag har ganska långt till närmaste tygaffär, men hittar ingenting. Långa blixtlås hittar jag, men inga som går att öppna från båda håll... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej Margareta.
Menar du 2vägslås? Man trär i som i en vanlig dragkedja, fast den har 2 löpare så att man kan öppna dragkedjan nerifrån också. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
JA! Precis det menar jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ring Furulunds modetyger i Borås. Hos dem kan man beställa dragkedjor i önskad längd, färg och sort. www.furulundsmodetyger.se
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:48.