![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Senaste tillskottet idag till mitt syrum är en ångstation och en ny strykbräda där ångstationen får plats
![]() Plus en hög med annat jag igår köpte på syfestivalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Köpte nu på bokrean boken SY av Cath Kidston. Såg i bokens länkrekommendationer att de rekommenderade Sysidan.se
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Beställde ett par differerentialkopplade transistorkretsar - LM394, från Kina. Får så om de är fake eller äkta.
Mer äkta kan de sex färgade linser vara till min kamera, också från Kina. Och så en bok från AdLibris - Stays & Cotrsets av Mandy Barrington. Kan vara lite över mitt huvud men jag får studera och följa bokens exempel så kanske jag får ihop den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
En (blivande) kudde, Alger röd, från Hemslöjden i skåne.
http://www.hemslojdenskane.se/produkt/Alger-rod |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Mitt nästsista köp var Tildatyger på rea, ett par på vardera en meter och några fatquarters samt ett charmpack (färdigskurna rutor på 12,5 x 12,5 cm). Mitt sista köp var två Memory books.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag kan ha råkat köpa en Janome Easy Jeans och en Babylock i ett svep för ett par veckor sedan. Jag blir lite darrig bara av tanken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Krokar från e-bay låg idag i min postlåda
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Det var ju rea på Stof och Stil nyligen... Så jag har köpt lite tyg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:45.