![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hejsan....jag har precis ramlat över en nornan trampsymaskin. Dammig och dann, men med oerhört vackert mönster målat på maskinen. Men vore kul att veta mera om dess eventuella värde, finns det intresse för någon att köpa den? Vet någon var man kan hitta mera info?
Med vänlig hälsning//Ia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Se mitt tidigare inlägg i denna fråga, du kan även fråga t ex Stockholms Auktionshus m fl. Lägg gärna ut en bild på maskinen får vi se den. Det vore kul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Värdet brukar vara lågt. Trampsymaskiner med bord säljs för ett par hundralappar på div secondhandbutiker. Hittar du rätt köpare som vill ha just din maskin, då kanske du kan få mer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
![]() Jag har inget emot att göra om till bord men bara om t.ex. symaskinen saknas eller är helt igenrostad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hjälp!! Hur får jag in ett foto på min Nornan??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej hopp....här kommer fröken Nornan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
norna trampmaskin |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:07.