![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#5 |
|
![]() Antar att du redan köpt en ny symaskin men jag kanske kan tipsa någon annan.
Symaskinsagenturen i Göteborg säljer nya Janome och begagnade av alla märken. Jag har just beställt en begagnad Husqvarna Viking Sapphire 835 för 4000 kr. Den är som ny, enligt försäljaren (jag har inte fått hem den ännu), eftersom den varit på en skola och de insett att maskinen var för svår för eleverna. Den är kanske använd 10 ggr trodde de. Enligt en kollega är det en gammal välrenommerad firma. Jag har ett års garanti och ett års bytesgaranti. Alltså om jag inom ett år kommer på att jag inte vill ha den har jag mina 4000 kr att köpa en annan maskin hos dem för. Nu bara längtar jag tills jag får hem den! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:41.