![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem sedan: aug 2015
Inlägg: 24
|
Carl,
menar du att den är "gjuten/svetsad" ihop med maskineriet så att man kan inte ta bort den gröna kroppen och komma åt delar inuti? Hur är det tänkt så fall att byta ut remmen eller andra delar på insidan? Trodde att de gamla maskiner var genomtänkta och lätta att reparera. Och nu verkar det vara engångsgrej ju ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem sedan: nov 2011
Inlägg: 472
|
Remmarna som oftast behöver bytas sitter väl på utsidan. Den tandade som överför kraften till friarmen kan väl bytas ut via öppningarna antar jag. Det finns ju en öppning på baksidan, och sedan verkar det finnas en undertill där bottenplattan sitter. Genom att symaskinen ser ut som den gör så blir den väl tåligare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:24.