![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tossiga saker några säger!
Symaskinen backar ju för vissa moment.. Knapphål t.ex. som någon här sagt. Sedan stretchsömmar syr den ju fram o bak hela tiden. Förstår inte riktigt hur den här personen tänker. Eller kanske det är någonting som vi inte tänker på och tydligen inte är så bra. Man vet ju inte allt. ![]() Nu kom jag på en långsökt en. Kanske han/hon misstog det att veva bakåt på hjulen? Det går inte så bra, tråden brister nämligen. Fast det är lite för långsökt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Optimalt
Vad jag fått lära mig är att det är mer än att taggarna som lutar åt viss håll. Det är också skillnad i hur matningen koordinerar/timar och hur tråden beter sig gentimot nålen när den skall hämta upp undertåd i nedreläget. Så de är främst konstruerade och optimerade för att köra i en riktning dvs. framåt.
//Ubbe |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Men frågan är om det är skadligt för maskinen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:48.