![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
http://www.sewingmachines.co.uk/delivery.htm Jag måste bara komma på om jag ska ha en mekanisk, elektrisk eller digital... Vill ha en modern, tyst, smidig maskin av bra kvalitet som inte kräver dyra reparationer. Gärna digital, men inte om de är sämre och dyrare att reparera än mekaniska/elektriska. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kollade med Russel idag, och nej dom skickar inte Janome och Elna maskiner till Sverige och det är fortf janome som stoppar.
Att Sverige står med som leveransland är ju inte så konstigt, då dom säljer flera andra märken än Janome. Kan rekommendera Brothers maskiner istället, mycket nöjd med bägge mina. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja, jag skulle just skriva att jag också fått svar därifrån att de gärna levererar, allt utom Janome och Elna. Suck. Den maskin jag vill ha finns inte ens i Sverige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det är surt, har själv varit sugen på en Elna coverlock men blev inget med det. Kanske köper jag en om jag åker över till England i sommar, borde gå som handbagage.
![]() Brother har annars bra maskiner, lättanvända oxå. Kika lite på dom så kanske du hittar en bra ersättare. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
6125qc, digital, dxl603, elektronisk, janome |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:33.