![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
God Jul önskar Cecilia och Linn!
Här är vårt julkort för i år. Tänkte med det önska God Jul (lite tidigt) till er alla. Plus visa hur det blev tillslut (efter bränder och allt) efter som det var önskemål på det. Ni ser säkert viket hus Linn gjort, jag har endast limmat ihop och gjort själva mallen efter Linns ritning.
Tack alla för trevliga kommentarer, all hjälp samt, inte att förglömma, sällskapet! Senast redigerad av Alvan den 2005-12-08 klockan 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Åh vad fint, och vad godissugen jag blev. God Jul på er också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack detsamma. Det är jättefint, vilket jobb ni har haft!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
God Jul till er båda, hälsa Linn att hon är jätteduktig som kan göra så fina juldekorationer (sådan mor sådan dotter kanske man kan säga). Kram Agneta
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack detsamma..oh vad fint det blev/ Karin
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack allihop! Ska visa Linn vad ni skriver när hon kommer hem från dagis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Forumvärd
|
Jättefint!
Linn har definitivt ärvt sin mors förmåga till pyssel och dekoration ![]() Tänkte dela med mig av mitt julkort för iår också. God jul allesammans! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tänk om jag var en liten gumma, då skulle jag vilja bo i huset med mycket rosa glasyr på.
Det tycker jag är snyggt! Önskar er också en riktigt God Jul kram från Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Å va fint, stämmning fullt! (själv fick jag ju fejka det stämningsfulla efter branden ;P)
Måste ju tillägga att Linn för en gångs skull tycker att hon gjort nåt mycket bättre än mig (har fullt sjå att övertyga henne om att hon inte kan jämföra sig med mig utan ska jämföra med sig själv). Hon tycker hennes hus är mycket finare för det är mycket mer rosa kristyr på det. Senast redigerad av Alvan den 2005-12-08 klockan 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Sanna
God Jul på dig också. Ditt kort är också väldigt fint och stämningsfullt..Karin
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
det är väldigt fin linn hus, sådär godisrosa och inbjudande. Det är skönt att hon känna känna sig stolt
![]() tycker om ditt julkort med, sanna, varmt och vackert |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:30.