![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jo detta är ett nytt fenomen faktiskt.
Pe design har jag inte använt på många år, sen jag köpte ny dator för 5 år sen. Jag har lagt in mina trådfärger i maskinen,tagit bort å gjort om men det har inte hjälpt. Jag har följt min trådlista i Embird, men det blir i alla fall färger som jag inte ens har i min lista ![]() Ska jag alltså spara i vp3, isf edr? spara i palett tycker jag är svårt...lättare att se vad jag har i min lista... Ska väl titta lite närmare på tipsen i nästa vecka, när jag har mer tid. Jag har gjort ett uppehåll i mitt broderande, alldeles för långt uppenbarligen ![]() Tack Gunnele och Monica! Jag återkommer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nej du kan inte spara i .vp3 det är Husqvarnas brodyrformat. Jag jämförde hur det fungerar för mig.
Det brukar vara fler än ett format som passar men vilka det är till din maskin vet jag inte. Kanske någon annan här vet eller så får du spara en fil i alla möjliga format och se vilka som visas i din maskin. Kanske det då finns något format som kan spara alla färger och inte bara några få nyanser. Som sagt det är svårt att förklara. Man får vända och vrida och till slut kommer AHA. Men sedan kan man ändå inte förklara. Jag har försökt många gånger att göra video om detta. Jag kommer på ett sätt som skall vara lätt att förstå och när jag sätter igång så irrar jag mig in i informationsdjungeln och kommer inte ut. Jag är besluten att någon gång lyckad dock. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Formatet till brother är pes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:37.