![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Min symaskin
Hur ofta ska jag lámna till service. Den är runt 4 âr nu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
De gamla metall symaskinerna behövde olja , för metallen rör sig lättare på varann när den är smörjd. Dessa nya är för det mesta av plast som inte behöver oljas. Ett slirande ljud kan komma från remmen och är ofarlig, för de brukar låta vid en ålder. Här är lite tips på städning och rengöring: https://www.youtube.com/watch?v=4VvFNtgiwdA MVH |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Topaz 30
Tack för all hjälp, men det blir ändâ ett besök hos en Husqvarnakille. Ringde Ingela i Vetlanda och hon gav min sin reparatör. Enligt henne heter alla reparatörer hos husqvarna Lasse. Kul. Maken hittade med hjälp av sökande pâ internet en kille i Villena, mycket närmare än Valencia. Jag hade en Elna maskin som jag sàlde, ângrar mig hade behövts nu när den andra ska in pâ reparation. Fâr se om killen i Villena har nâgot pâ tillbud som min norska väninna säger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Vill lägga till
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:46.