![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




![]() |
#1 |
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
|
Retunera tyg
Hej,
Är det någon som nån gång retunerat tyg med lyckat resultat? Jag har köpt ett trikåtyg i lite silkitmaterial (troligen plyester). Ett rätt dyrt tyg 400 kr metern och det springer maskor i kanterna och efter knappnålarna. Försökt att låta bli att nåla men det hjälper ju inte när det springer maskor i kanterna också och de springer fort. Är rätt arg och irriterad efter att lagt ner mycket jobb på plagget. Så någon som retunerat tyg och fått tillbaka pengarna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 901
|
Har aldrig reklamerat tyg men hört om andra som gjort det. Maila butiken du köpt ifrån och berätta att du inte är nöjd. Butiken borde vara angelägna om att hålla dig som kund nöjd. Särskilt om de säljer så dyra tyger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 239
|
Jag reklamerade ett tyg hos panduro. Färgen på tyget och på websidan var mycket olika och det gick bra efter lite diskussion.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
|
Mmm...mailade dem samtidigt som jag skrev här, får se om och vad de svarar. Fel färg är ju en sak springande maskor en annan. Men jag kan ju tycka att man i alla fall ska upplysa om det så man kan använda fransklister. Ja ja får se vad som händer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
|
Kommer få ett tillgodokvitto vilket känns som en bra medelväg att gå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem sedan: aug 2005
Inlägg: 901
|
Vad bra
![]() Är nyfiken på varifrån du har handlat? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:58.