![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
vill köpa en coverlock - men varifrån?
Jag är jättenöjd med mina maskiner (Janome Jem Platinum 760 och Bernina 1150MDA) och tänkte skaffa en Coverlock... Men eftersom det varierar lite i priser tänkte jag ställa denna fråga till er: Är det verkligen prisvart att handla inom Sverige? var handlar ni helst?
![]() Funderar på en Janome 1000CPX... sugen på Babylocks BLCS men tycker den är för dyrt trots alla finesser. Tacksam för kommentarer! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tycker babylock coverstitch är bra. Har inte prövat någon annan coverstitch. Man kan köpa industriella pressarfötter till den på ebay till humana priser. Du kan köpa den från England. Jag tycker du ska pröva janomes coverstitch. Tror att den inte riktigt börjar och avslutar sömmar på samma sätt som BLCS utan verkar vara lite bökigare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:04.