![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
|
Inte nu efter den stått länge, men jag tror jag gjorde det efter jag hittade den.. Öppnade även en del lock för att pilla bort damm.. Men kanske ska göra det igen.. För det var då för några år sen jag märkte ojämnheten i sömmarna..
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ok, nu har jag tagit mig tid att öppna upp..
Jag blåste lite lätt i den men kan konstatera att rengöring gjorde jag då jag hittade den för 4-5 år sen eller när det var.. Fanns inget damm i så gu tom ny lixom
![]() Jag har passat på att fråga mamma om hon kände igen problemet med ojämn stygnlängd, hon hade lämnat in den & dom bytte något.. frågan är vad! Bild hur den ser ut med locken öppna: http://www.flickr.com/photos/georget...n/photostream/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag vill bara säga: -Åh vilken fin liten maskin! Den är en fröjd att titta på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
I videon byter de ett gummidrev för att det har blivit tillplattat. Kan det vara problemet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Hoppas att detta är till hjälp för dig: http://www.clawges.com/sewing/Elna_manual/ ....Och hoppas att jag inte brutit mot nån bestämmelse. MVH |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
![]() Citat:
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
722010, elna, laga, service, supermatic |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:16.