![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#13 |
|
Tack för dina ansträngningar! Är genomförkyld och maskinen har åkt ner i källaren pga helgens besök. Men så fort jag orkar gör jag ett försök med att ta bort kondensatorn först.
Du skrev att våra maskiner är jordade, en sak jag aldrig funderat över eftersom den har en jordad kontakt att sticka i väggen, men när jag kollar på kablarna i pedalen är de ju bara två, det finns ingen 3:e jordkabel. Vet att min morfar ofta bytte ut själva kontakten för att den skulle passa i jordade uttag, utan att själva apparaten/lampan eller vad han nu fixade, var jordat på riktigt. Maskinerna på min sykurs är inte jordade, de har en sån enkel kontakt som finns på radio/tv/köksapparater. Fungerar jordfelsbrytaren om det blir jordfel även om apparaten är ojordad? / E |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:47.