![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#3 |
|
Ska öppna den idag, men tror inte det är så enkelt. Det har tidigare varit värmeberoende, dvs när pedalen varit varm har den börjat köra. =)
Är jävligt oteknisk men kan försöka få in en bild i mitt galleri... Låter vanskligt att jag ska skruva om jag är så oteknisk, men det är mer på det abstrakta planet, medan det mekaniska kan vara enklare. Vore evigt tacksam om det är rätt och jag kan överta din gamla. Om det fungerar är detta hon och hankontakten. Baksidan av pedalen med fakta. Inuti pedalen. Kondingen ser ju sådär ut... (haha, bara för att en annan maskin jag haft hade en konding som exploderade frotterar jag mig med uttrycket, fast osäker på om det passar in i detta läge.) =) |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:47.