![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Har ev entuellt fått möjlighet att köpa en Brother coverlock till ett bra pris. men tycker att utrymmet mellan nålen och maskinen är så litet. Vill ju kunna sy applikationer mm och känns som utrymmet blir trångt då. Egentligen skulle jag vilja ha en janome för där är det mer som en vanlig maskin i utrymmet. Hur tycker ni som har brother maskiner ?
Det går inte heller att köpa janome från england som jag hoppats på och då känns det lite för dyrt att köpa en ny från Sverige just nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har också funderingar om det där utrymme "till höger om nålen". Det är inte mycket plats där varken på Brother Cover lock eller Baby Locks maskiner. Fungerar det bra för er som har Baby lock att sy täcksöm t ex ovanför breda muddar? Det brukar bli runt tio cm från kanten då. Blir det inte besvärligt med allt tyg i det lilla utrymmet? Bandkanta borde väl gå bra, eftersom det är bara nån cm som sticker utanför pressarfoten, eller hur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tycker att utrymmet är för litet på Babylocken för att göra något mitt på kläder men 10 cm mudd skulle gå bra. Bandkanta funkar jättebra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:08.