![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#15 | |
|
Citat:
Är det typ vliselin, eller vad det nu heter numera (var mer än 10 år sen jag köpte sånt)? EDIT: Jag kollade i Bibbis textil så nu vet jag vad mellanlägg är ![]() Anledningen till att jag inte syr egna byxor är dels för att motivationen inte finns där än, dels för att tyger är dyrt (och jag fattig) och behöver isf köpas i butik så man kan känna på dom. Nu fick jag tag på 2 såna byxor från Ellos för 200 kr, och så billigt kan man inte sy själv. Med hög mudd i midjan - så höga att jag ska klippa ner dom och får då en bit mudd att använda till annat ![]() Men det är absolut det bästa alternativet i midjan för mej. Men tack för tipsen om att sy själv, för lusten kanske kommer och jag råkar hitta ett billigt tyg som passar! Senast redigerad av Pipett den 2013-09-01 klockan 02:29. |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:03.