![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tack för ditt trevliga svar!
Ska absolut kolla in länken, låter ju helt otrolgit bra. Mvh Korkad nybörjare!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag måste bara hålla med Birgit om att Brother 3034D är en bra maskin! Jag har liksom många andra här köpt från England och sparat tusenlappar.
Lycka till med ditt köp! Gunnel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Bila är en mycket trevlig medlem här. Jag skulle inte ta illa upp om hon skriver sånt till mig, det är bara av omtänksamhet som hon skriver så. Hon engagerar sig i din fråga och svarar ganska utförligt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
Jag skrev som sagt att jag är nybörjare så jag hade ingen aning om vilka kap man kan göra via england! Sen var ju kommentaren om korkad nybörjare riktigt klantig enligt mig. Ingen omtanke bör ges på det sättet. Så ja jag tog illa upp. Tråkigt om jag tog det fel, men jag tänker alltid igenom när jag skriver för att ingen ska behöva misstolka det!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Önskar att du kunde hoppa över det som låter otrevligt enligt ditt tycke, och ägnade din tid åt det råd som hon kommer med. Det är mycket viktigt det hon säger, och du kan hoppa över kvaliteten på nybörjare
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
Jag har ägnat tid åt hennes råd! Har vart in och kollat på hemsidan och har nu klickat hem just en sådan som hon rekommenderade. Känner dock ändå att jag har rätt att reagera enligt mitt tycke :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:05.