![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




![]() |
#7 |
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 112
|
Jag tycker att du först och främst ska ringa Tullverket igen. Förklara att spårningsnumret de gav dig verkar vara ogiltigt, och kräv att de ska ge dig riktig information om var ditt paket tagit vägen.
Om det trots allt inte leder någon vart ska du kontakta företaget du handlat från. Om det är skickat med USPS Global Express Mail är det nämligen avsändaren som måste göra förlustanmälan. Allt som skickas med Global Express Mail är automatiskt försäkrat för värden upp till $100. Så om ditt paket inte kommer till rätta ska du få tillbaka åtminstone detta belopp. Sen är det inte omöjligt att säljaren tecknat en tilläggsförsäkring, så att paketet är försäkrat till sitt fulla värde. Det får du helt enkelt fråga dem om. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:34.