![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Beställde en Innov 20 från SMD, men hur vet dom min adress?
Jag betalade via Paypal så dom kanske får adressen därifrån...? Men jag undrar om jag gjorde ett misstag att betala via Paypal för dom tog 150 kr mer i valutaväxling än vad kurserna ligger på nu... ![]() Ja ja... jag såg att maskinen kostar över 6600 kr i Sverige, så jag tjänade ju en hel del ändå ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Dom får adressen från Paypal.
Har du tur så har du maskinen i slutet av veckan. Så gör i ordning några projekt, så att du kan starta direkt. Hoppas att du kommer att trivas med din nya kompis. Du bör ha fått besked SMD att dom mottagit ordern. Man brukar kunna följa var maskinen är på nätet, när den har påbörjat resan hem till dig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja nu har jag fått mail av dom att den är skickad!
Projekt har jag redan haft liggandes på hög länge, och den har växt för varje år... Sylusten kom tillbaka för 2 år sen, men då hade jag inte råd att skaffa maskin och min gamla var helt omöjlig så jag tappade lusten. Gick inte ens att fålla upp byxor od. så jag har endel kläder att fixa också. Nu har jag sparat ihop pengar och är sugen igen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
De ser ut som leksaker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det ÄR leksaker på sätt och vis
![]() Försöker passa in så jag är hemma när dom ska köra ut den - som jag fattar att dom gör... Vad innebär det när det står At Delivery Depot - har det kommit så långt som till terminalen i min stad då? Vad händer om jag inte är hemma när dom ringer på dörren - måste jag hämta den på terminalen då? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag tror att du betyder att den på börjat sin resa. Beställde du den igår skulle jag gissa att det dyker upp antingen på fredag eller måndag. Är du inte hemma så kan du hämta den dagen efter på posten utlämningsställe eller på postens företagscenter.
Du har fått uppgifter om med vilket företag den är skicka med och fått ett nummer på paketet. Logga in på det företaget och ange det numret så kan du följa var din symaskin befinner sig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Interlink Express.
Nästa steg efter det är Out för delivery - vilket ju låter som att dom är på väg hem till mej... Fast det lär nog ligga kvar på In transit ett par dagar till. Fast det står inget om var den är. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:35.