![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#13 |
|
Aha, så du menar Arne att det kan bero på glödlampan i alla fall. Och trots att säkringen inte fyller någon funktion i våra svenska kontakter så ska den vara intakt för att maskinen ska fungera. Då kan det stämma som mannen från SMD sade; att det kan bero på glödlampan. Tusen tack för ditt tips! Jag ska avvakta paket från SMD och se om jag får en ny lampa utöver adapter. Har Kjell & Co sådana glödlampor också månntro? Annars får jag köpa den via någon Brotherförsäljare kanske.
Jag lovar att rapportera vidare Birgit, om hur det utvecklar sig! ![]() Är optimist och tror att det ska ordna sig. Min trädgård blir glad i morgon, kan påta i den eftersom jag inte kan sy... Kram på er alla hjälpsamma syvänner! Gunnel |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:28.