![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag rekomenderar oxå Bernina. Har dem som skolsymaskiner och har inte behövt göra mer än grundservice (som jag gör själv) ännu. De är 6 år gammla. De slits otroligt mycket när barn från år 3 och uppåt ska pilla överallt, syr in tyget in under stygnplåten osv. Jag har Husqvarna oxå, men de krånglar mest hela tiden och står mest på en hylla...
Har en Bernina hemma oxå, som jag syr mycket krova, tjocka tyger med utan problem. Stygnen blir fina och mataren orkar med att jobba även om det är så tjockt att jag knappt får det under pressarfoten. /Carin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tack för alla tips. Då får det bli en tripp till närmaste försäljare och titta på Bernina. Har ju sytt på mammas maskin tidigare och varit nöjd. Hon vill bara inte ge mig den.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
pressarfoten oblekt förskalsbomull. Sydde, klippte itu och räknade, det var 28 lager tyg!! Sydde lika fint som som med 2 lager tyg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
bassymaskin |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:21.