![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Kvarnbyskolans sytjej träff
Hej
Vi är ett gäng tjejer som har haft syträffar i Kvarnbyskolan i Mölndal i 10 år. I Dagsläget är vi 6 st och om du är intresserad så vill vi gärna ha fler deltagare ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kvarnbyskolans sytjej träff
Hej alla glada tjejer!
Välkomna till oss! I kväll måndag 4 mars är det dags igen för vår syträff. Tid, 18.00-21.00 (varje månd) Kvarnbyskolan Mölndal. Vi är 6st tjejer men tar gärna emot fler. Här finns många symaskiner och klippbord. Vi startade 11Feb t.o.m.29april 10ggr. Svara gärna eller bara kom. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Träffar
Hej alla mina vänner
Jag har det underbart på semestern. Idag shoppat tyg plus sy tillbehör här är det mycket färger men stora kontraster hur det ser ut mella de som bor här. Ni får se massa bilder när jag kommer hem Kram till er alla. Med vänlig hälsning, kosmos / kathe |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() hej alla gamla och nya vänner.
Hoppas sommaren har varit bra. Nu startar vi tisdagskvällarna hos mej igen med dropp in den 3/9 kl 1700-2200 Alla är välkomna vi gör olika handarbete som: sömnad.stickning.virkning m.m Har fika till självkostnads pris. Om ni har frågor så kan ni nå mig på telefon 0701736253 Med vänlig hälsning, kosmos |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hej alla gamla och nya vänner.
Hoppas sommaren har varit bra. Nu startar vi tisdagskvällarna hos mej igen med dropp in den 3/9 kl 1700-2200 Alla är välkomna vi gör olika handarbete som: sömnad.stickning.virkning m.m Har fika till självkostnads pris. Om ni har frågor så kan ni nå mig på telefon 0701736253 Med vänlig hälsning, kosmos |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:09.