![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Någon gång ska jag sätta in mig att sy mig en bh från Foundations Revealed! Jag är redan medlem där. Ska nog se till sy bh av nån stum tyg för de är finare.
![]() Ok nog off topic, sorry. Jag önskar dig all lycka till. ![]() förresten, kanske studera gamla baddräkter från 50-talet ungefär? Det var inte lycra på den tiden. Ganska komplicerade med styvnader och fjädrar, stumma tyger.. men håller in kroppen fint. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Jag har en originalbaddräkt från den tiden med etiketten kvar. Tyget kännssom något stretchigt bomullstyg. Väldigt töjbar. Skall leta fram den och fota!!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Visa oss!
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Vintagebaddräkt
Kolla här: http://froding.blogspot.se/2013/02/e...ebaddrakt.html
Inte bästa bildkvaliten men man ser nog i alla fall!! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Söker ni vintagebaddräkter kan jag rekommendera Ageless patterns
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Snygg form på baddräkten!
Magnus, just där är det nog lite för gammalt. Inga riktiga baddräkter, bara badklänningar modell äldre och en i och för sig jättefin 40-talsstrandplagg men det verkar inte vara något man badar i, i alla fall inte nu. Men jag säger det här med förebehåll för deras sajt är ganska rörig så jag kan mycket väl ha missat. ![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:32.

Ganska komplicerade med styvnader och fjädrar, stumma tyger.. men håller in kroppen fint.
Hybrid-visning