![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Huskylock 910 är en mycket bra maskin, jag är inne på min andra nu.
3000,- låter lite mycket,även om maskinen är oanvänd. 910 tillverkas inte längre, så försök att få ner priset lite till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citat:
Det är en bekant som hade köpt den som present men mottagaren blev svårt sjuk och kunde tyvärr aldrig få motta sin present. Den blev stående i ett förråd tills jag börja prata om att köpa mig en maskin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Om Huskylock 910 vore så bra skulle du inte behövt köpa en andra. Vad hände med den första?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu finns ju inte huskylock 910 längre.
Jag har inte tittat på de andra modellerna. EsNadisys. Inte hade jag behövt köpa en ny lika om det inte vore för att jag hade slitit ut min första! Här får maskinerna göra rätt för sig ordentligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Du vet att jag bara skämtat.
Själv har jag svårt för plastmaskiner. Det är de 50 och 60-tals maskinerna jag gillar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Overlockar för hemmabruk fanns väl knappast på på 50 och 60-talet |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nej, exakt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
begagnad overlockmaskin, köpa overlock, ny overlock, overlock |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:35.