![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Klä en skokartong med papper
Hur gör man för att på bästa vis klä in en skokartong med papper så kanter och "allt" blir fint? Har köpt papper med Disneyprinsessor på och tänkte klä en kartong till barnbarnet. Och vilket lim är bäst att använda?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hittade denna http://pysslaosyssla.blogspot.se/201...ate-guide.html där klär hon med tyg men det kan man säkert översätta till papper.
Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för hjälpen. Den ska jag prova med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
För du använder papper så borde ju lim för decoupage funka utmärkt, vilket är va du ska göra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jaha, decoupage, så långt tänkte jag inte :-)! Då får jag leta efter decoupagelim, det är ju smidigt att arbeta med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Panduro har det vet jag, dyra men ända stället jag vet som har det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack. Jag ska kolla ifall färghandeln här har, det är 17 mil till de båda Panduro som är närmast. Eller så får jag skicka efter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:58.