![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 | |
|
Citat:
En skillnad modellerna emellan är möjligheten att sy med friarm (vilket jag vet att alla ändå inte använder på sin overlock) men jag har lyckats med ett par projekt redan där den kommit till användning så jag valde rätt maskin för mig. Jag snålade dock lite som inte köpte 4234:an men sparar den slanten till nästa maskin jag drömmer om nu ![]() Att trä maskinen är löjligt lätt faktiskt. Jag hade nog trott det skulle vara lite krångligt men bra video medföljde och bra bruksanvisning. Andra gången jag testade kunde jag följa symbolerna på maskinen och det gick bra det med! SMD är alla nöjda med här som jag läst om och jag instämmer - jag beställde maskinen 30 min innan de stängde på torsdagen och på tisdagen kom den ända hem till min dörr och därtill blev den billigare än jag trodde pga valutan. Lycka till med ditt val! |
|
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:48.