![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Ring och kolla eller maila och fråga.
Här har du en adress till visserligen i Stockholm. Jag inte lämnat in någon sickzack sax, men väl andra saxar och overlockknivar och fått tillbaka dom i bättre skick av dom var när dom var som nya. Det går att skicka saker som ska slipas till dom. Om sig själva säger dom att dom slipar det mesta. http://www.slipkliniken.se/contents/sv/d47.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Slipa saxar.
Muhréns sliperi är bäst! Alströmergatan, en tvärgata till Friggagatan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack Bila! Bra ställe om man vill skicka iväg någonstans.
![]() Ankrus: Tack!! Då är det bara hoppas att de svarar på mitt fb-meddelande. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Murhens är verkligen jättebra. De tog 65 kronor för att slipa mina jätteskräddarsaxar. Men sicksacksaxar lär ju va dyrare, om de ens kan slipa dem. Förresten, mundial är fina saxar, har en liten knivslipad sax från dem, men dyra är de ju inte. För 500 får du ju en ny.
Tror du ska ringa dem snarare än hålla på att krångla med facebook. Då kan du dessutom ställa följdfrågor direkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det är sant det här med telefon.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Gå förbi då, de stänger ganska tidigt, kan vara bra att tänka på. Kolla också deras låda med ohämtade prylar som man får köpa för slipkostnad. När jag lämnade in en femtontumssax berättade han att han sålt en likadan, fast märket wiss, för slipkostnaden, alltså 65 kronor :-o! Bra deal för någon!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag ringde och de fixar sicksacksaxar. Men dock så hann jag inte in idag innan stängningen men imorgon bär det av. De stänger 18 imorgon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:00.