![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sy möte inställt
Hej allihop
Pga. Att vi inte kan vara i lokalen i morgon, 20/11, är symötet inställt. Om intresse finns så kan vi vara hemma hos mig. Ni kan ringa mig på 0701736253. Beklagar det sena beskedet. Med vänlig hälsning, Käthe |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
vad synd! jag som var på väg dit:P. jaja, sånt e livet! vi ses nästa vecka!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu börjar vi igen tisdagen den 8 januari
Hej alla nu startar vi igen efter jul och nyårs uppehållet.Hoppas ni alla har haft det bra och har fått träffat tomten som jag har fått gjort.
Vi fortsätter på Tisdagar ca 17.00 - 22.00 med fika kring 19.00 tillsjälvkostnadpris. Jag hälsar alla gamla och nya som är intresserade att vara med i våran härliga grupp.Ni kan göra det ni vill och är intresserade av vi hjälpsåt och har kul. Vi är hemma hos mej i Göteborg. Slå en signal om ni vill hänga på eller om ni undrar något. Telefon mobil 0701736253 Med vänlig hälsning, Käthe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Bilder på det vi gjorde hösten 2012 samiba
Bifoga filer
Giltiga filtyper: gif jpe jpeg jpg pdf png psd txt zip image.jpg (24.7 KB) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Flera
[ATTACH]http://www.sysidan.se/forum/attachment.php?attachmentid=4232&stc=1&d=135730167 0[/ATTACH]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
H]
Hantera bifogade filer image.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Syjunta Göteborg
Hej alla!
Jag såg här inne att det ska finnas en syjunta i Göteborg? Jag är intresserad av att lära mig sy. Just nu är fokus på gardiner typ gräddbakelsegardiner eller "austrian shade" och amerikanska priscilla volang gardiner etc. Jag har aldrig sytt gardiner innan, bara enkel klädsömnad, och är inte särskilt händig (mest kreativ). Undrar om det finns någon som är duktig i er grupp som jag ev kan fråga lite om råd? Förutom gardinsömnad är jag intresserad av historiskt hantverk. Undrar också var och når ni ses och hur många ni är? Jag bor i centrala Göteborg. Här är tråden där jag frågat om råd kring detta här inne på Sysidans forum: http://www.sysidan.se/forum/showthre...728#post174728 |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:35.