![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Efter att jag skrivit på deras facebooksida blev det en väldig fart och de påstår sig ha annullerat min order. Det vill jag se först. Money talks - bullshit walks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Pengarna!
Jag har fått tillbaka pengarna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Äntligen nu kan du gå vidare.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Hmm detta fick mig att dra till mig öronen för detta företag. Ska nog inte handla från dom känns det som. :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Jag kommer inte att beställa därifrån mer, en gång, aldrig mer!
Beställde tyg därifrån den 6 jan. Efter nio dagar efterlyste jag beställningen och fick till svar att ett av tygerna var tillfälligt slut. Dom undrade också hur jag ville göra med beställningen. Jag föreslog att dom skulle skicka det som fanns och antingen restnotera eller annullera varan som var slut. Sen hördes ingenting. Mailade efter sex dagar ytterligare och talade om att jag tröttnat på att vänta - ville dom skulle stryka beställningen. Fick mail dagen efter - nu var det ytterligare ett tyg som var slut i lager! Dom meddelade också att den 28 jan skulle jag få nytt meddelande om statusen för beställningen. Ska bli intressant att se fortsättningen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
Mysko de har skrivit i sin blogg att de har varit underbemannade men nu var det bättre,det var inte längesen alls.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
tyg.se fabfab webbutik |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:22.