![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




![]() |
#5 |
Medlem sedan: apr 2005
Inlägg: 900
|
Jepp.
Men även om vi är vana vid matematikens "förkörsregler" så har inte alla full koll och vi kan inte vägra dem att skriva virkmönster. ![]() Tycker de borde ta upp beskrivningstolkning i textilslöjden i höjd med att man tar upp samma sak i matematiken. Det kanske går bättre på båda fronter med sådan ämnesöverskridande undervisning? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:24.