![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Kommer hem lite trött från jobbet och läser förstrött min e-post. Nyhetsbrev från Husqvarna... va? En interaktiv sömnadsutmaning där man kan lära sig Husqvarnas många funktioner! Läste inte nyhetsbrevet särskilt noga eftersom å,ä,ö var ersatt med krumelutter men klicka mig direkt vidare full av förväntan:
http://husqvarnaviking.com/mediafile.../index_Se.html Men jösses vad besvikan man blev, bara ett fånigt reklamtrick - ingen sömnadsutmaning ALLS! :-( |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hahaha! Jag klickade (naturligtvis) på länken och blev lika förvånad som du! Utmaning kan man väl knappast kalla det för... Husqvarna kanske har en intern utmaning som beräknas på hur många som öppnar mailet och klickar sig vidare. Det var varken informativt eller bra eller roligt.
Om det är reklam för nya produkter som de skall göra så vill man (åtminstone jag) veta syftet med att klicka mig vidare... Eller är jag bara sur och elak när tycker så? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:32.