![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
PS Jag vet att min maskin har BA15D-sockel. Senast redigerad av galerida den 2012-10-07 klockan 17:16. Anledning: La till PS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Efter närmare funderingar och efterforskningar har jag kommit fram till att led-lampan jag hade hittat och länkade till ovan är alldeles för ljussvag, så jag kommer inte köpa den och rekommenderar ingen annan att göra det heller för detta ändamål.
Tillbaka på ruta ett ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad synd. Min funkar så fantastiskt bra.
Ta med dig den lampa du har och åk till en bilfirma eller verkstad och fråga dem om de har någon starkare lampa. Är det en typ cykellampa så borde de kunna veta om m det finns ngn starkare om inte så kan de kanske guida dig vidare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det finns att få tag i ledlampor m fl som du kan fästa på symaskinen
med dubbelhäftande tejp. Du får dubbla sladdar då ifrån symaskinen men det gör väl ingenting. Det viktiga är ju att du ser att sy. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
ledsymaskinslampa, symaskinslampa |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:30.