![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
fredag fredag fredag!!!
hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj det e fredag igen!!! har fredagskänslan idag? och du?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
fredagsskänsla, den känslan man har på fredagar? Jodå, helt utmattad och viss om att INGET är klart inför nästa jobbvecka... jodå, fredagskänslan är här...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
du låter ganska trött, jag känner igen mig. men var positiv och se framemot helgen. jag kanske borde säga att jag inte har den riktiga känslan än....den får jag klockan fem
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
vad har ni för planer inför helgen? skirv gärna och berätta. blir bara glad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
fredagskänslan sprider sig i hela magen. snart är det dags. heeeeeeeeeeeeeeelg. för min del blir det först middag med två kompisar och sen bio.....ingen aning vad vi ska se på. vi får väl gå dit och välja sen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
ok....trodde faktiskt att det skulle regna i kväll, det såg så ut på prognosen men jag har varit ute i ett par timmar, påtat lite, sått sallad och rädisor, grävt ned lökar. det blåste på en del så det var inte så varmt som tidigare i veckan. nu vill jag ha regn i natt så jag kan fortsätta med plantering. plantering plantering, ett av mina intressen.....imorgon blir det fest hos en kompis. hon ville ha brevpapper med sitt namn på, så jag köpte brevpapper online med jätte fina färger och sånt...hoppas hon gillar den...
ha en super duper trevlig fredag och helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:23.