![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nu vet jag skillnaden mellan flatlock och täcksöm. Tack snälla för bra förklaring!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sådärja! Nu fick jag beställt en brother 3034D! Hoppas det går fort, känner mig som en unge som väntar på julafton! :-D"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu har jag också beställt!
Hittade manual på svenska här: http://welcome.solutions.brother.com...4dug01svfi.pdf Tänkte att det kanske kunde vara användbart.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Åh vad bra!
Fick min maskin idag. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Grattis och Lycka till!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Å vad roligt! Berätta gärna hur det går? Hoppas min kommer i början på kommande vecka... Har funderat ut massor med grejer jag vill sy med den så får jag tid över i helgen ska jag nog ta och klippa ut lite så det bara är att köra.. När man väl förstått sig på maskinen såklart :-)
Något jag funderar över är hur jag ska få saker och ting rätt utan att nåla.. Har aldrig testat och aldrig ens sett en overlock användas så det ska bli jättespännande. Kanske läge att söka efter lite youtube klipp också i helgen. Hade aldrig trott att jag skulle längta så efter en symaskin! :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Skulle såklart inte vara frågetecken efter "berätta gärna.."
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:49.