![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Industriell sömnad i Sverige?
Jag syr i liten skala men funderar på att utöka min produktion och lägga ut själva sömnaden. Någon som vet om det finns industri i Sverige? Jag hittar ingen alls när jag söker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
estland
Jag tror inte det finns någon industri i Sverige som tar emot och syr upp konfektion till andra utifrån. Har för mig jag läst det någonstans. Närmaste fabriken där man kan lägga ordrar tror jag ska vara Estland.
Här har du en rapport som är bra, men den har du säkert redan läst? http://www.businessregion.se/downloa...en+rapport.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hjalmarsson & Andersson i Ulricehamn kan hjälpa dig både med tillklippning/skärning och sömnad. Dock skickar dem till Estland men allt går igenom Hjalmarsson & Andersson.
Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det finns några företag som jobbar med lönsömnad, men inga fabriker. Vad är det du vill producera ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag med
Jag är inne på precis samma sak, att lägga ut en del av sömnaden. Synd att det inte finns någon i Sverige, men hittar du någon så säg gärna till!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jo det finns ! Jag gör det och Syhuset Gundi, vi jobbar med lite olika inriktningar. Vad är det ni vill lägga ut ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:11.