![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Önskar tips! Vilken tycker ni är bäst?
Nu har jag bestämt mig! Jag ska köpa en coverstitch! Har tittat på följande;
Janome Coverpro 1000 CPX Brother 2340CV Elna 444 Jag vet att Elna och Janome är från samma tillverkare och ska vara snarlika maskiner. Skulle vara så tacksam för lite tips nu när jag äntligen har kommit till skott och bestämt mig för att ge mig själv en fin present! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilken blev det? har själv varit ute idag och tittat runt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det blev en Janome coverpro 1000 cpx som jag beställde från England. Ja, det gick faktiskt igenom från http://www.sewingmachine-sales.co.uk/. Den kom nu i veckan och jag är
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack så hemskt mycket för tipset! Har velat ha en 1200d länge nu men tycker att 17 000 som den kostar här är för dyrt. Från England kostar den drygt 9000 kr men det har ju inte gått att beställa därifrån. Har nu beställt den och fått en bekräftelse på att den är skickad. Är så glad och förväntansfull
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Lycka till! Visst blir man lycklig
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Men!! Nu blir jag orolig...jag beställde också idag vid 12.30 och det är fortfarande inte skickat...hm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Kelda jag beställde igår och fick leveransbeskedet nu på eftermiddagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ok jag får väl ha lite tålamod till, hoppades de skulle skicka innan helgen men den kommer väl ändå fram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:17.