![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#31 |
|
Det sorgliga är att många suckar och gnäller över orättvisor men drar sig tillbaka så fort de märker att de själva måste göra något åt problemet.
Jag har precis fått min ELNA 3210 från England :-) Jag lyckades till slut. Men det krävdes mycket jobb och energi och jag har nog inte ändrat ett dugg för övriga köpare. Jag kan tänka mig att delta i opinionsbildning mot Janome men kommer inte att driva frågan själv längre. Utan uppbackning från andra blir det för tungt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
Hur är det med dom andra märkena, t.ex Pfaff och Brother? Skickar dom fortfarande dem till Sverige?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
Jag är gärna med och "bråkar"!
Citat:
svandis.ros@gmail.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
Citat:
Jag är samtidigt irriterad på att jag köpte en ELNA eftersom man borde bojkotta dom helt. Men gjort är gjort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
Citat:
Jag tror du blir nöjd med din ELNA men förstår din frustration ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
Upp till kamp :-)
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
Eu
Jag gick ett steg till och har vidarebefordrat mina mail till EU-kommissionens avd för konkurrens. Inte för att det kommer att göra någon skillnad men när jag ändå har allt på pränt så :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
Tack
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
symaskin england |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:35.