![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag kan också 26/8. Behöver en adress var vi ska träffas, det här ska verkligen bli jättekul.
Viola |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
den 26 aug sitter jag i solen på Skiathos hihi,,,, så då kan jag inte komma, men jag kan iofs aldrig innan 18 på vardagar ändå
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Usch då..vi kan ju tänka på dig som måste svettas i solen. Hur är det, är det nu på lördag ni ska träffas i Partille?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Partille: nej första gången blir den 25-e - det finns folk där från 9 !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hej
Jag kan meddela er att vi kommer att träffas på tisdagskvällar till att börja med.Som det verkar nu så skulle vi kunna träffas den 28/8 kl 18.00- 21.00 men dock senast kl 22.00. Den som kan och vill får gärna komma kl 17.00. (Jag har bet om att inte jobba den kvällen) Men jag träffas gärna er fösta gången. Söndagen den 26/8 ca kl 15 eller vad tycker ni.(vill ni ha senare så går det jätte bra för mej med. Där vi träffas och pratar lite och kollar lokalen och tar en fika ihop m.m Med vänlig hälsning, Käthe Jonsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack Birgitta jag dyker upp den 25.
Den 26 och 28 blir bra för mig, både dag och tid. Ser fram emot detta Käthe. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:12.