![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#2 |
|
Evolution eller Evolve Babylock. Är en toppenmaskin. Har själv en evolution som syr jättefint och är lätt att bygga om. Och den kan sy jättemånga olika sömmar med 2-8 trådar. Luftträdning och automatisk trådspänning.
Den enda nackdelen är priset, den är dyr. Men du får toppenmaskin. Jag älskar min och blir bara mer och mer kär i den får varje gång jag syr. Uppsök butik och provsy. Andra märken Pfaff, Husklock och jag tror Bernina har en. Priset för en kombinaskin brukar vara ungefär detsamma som för två maskiner (en overlock och en cover). Svårighetsgraden att bygga om dom variera. En del av dom är svåra att få snygg cover (det blir lätt hoppstygn). Kolla också hur det är att trä om maskinen från grunden. Ska man växla mellan overlock och cover, bör det var lätt att trä maskiner och bygga om den. Senast redigerad av bila den 2012-07-18 klockan 20:28. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:43.