![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Haha, ingen uppsägning har inte nått dem... måste betala!!! Nu får jag avsätta tid till att kolla att uppsägningen fortfarande gäller, eftersom jag ju har betalat. Det är väl så det brukar fungera med den här sortens företag?
"Förr kunde man säga upp prenumerationen på hemsidan, men förlaget har ändrat på det." Man kan undra varför man dragit ned på servicen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Va, är det sant?
Suck, man blir så trött på sådant. Önskar jag kunde hjälpa dig. Ring o skäll lite på dom och kräv att uppsägningen ska gälla på direkten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det är en tröst att nå'n bryr sig!
Nu har jag mailat dem och hoppas på svar; Vill gärna veta vad jag ska betala för att slippa eländet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tråkigt när det krånglar.
Ett bra sätt att slippa den typen av problem är att bara köpa tidsbegränsade preumrationer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:06.