![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Visa resultat för omröstning: Fler barntyger till sverige | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
41 | 85.42% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 14.58% |
Antal röster: 48. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
|
den andra tygbutiken
Hej
Den andra tygbutiken som ligger mellan Gittes och Kristianstad, närmare bestämt i Fjälkinge heter Jonic-textil. De har öppet sista torsdagen i månaden, men även en webb butik. Själv handlar jag en hel del där. De har utmärkt service. låga priser och ett porto på ca 82 kr om du handlar för mer än 300 kr. De har en del söta jersey barntyger MVH Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Jag kan rekommendera dig amerikanska ebay shopen NR Fabrics. Kolla pa knit fabrics (stickade tyger). De är inte "yarn-dyed" utan färgen och motiven är tryckta vilket gör att de inte är lika mjuka som trika-tyg du är van vid men mjukare än vävda tyger.Jag köpte gröna valar pa bla bakgrund och tva olika hawaii-mönster. De finns mycket att välja pa.
De skriver att de bara levererar inom USA, men om du skriver och fragar sa skickar de gärna till Europa (jag bor i Österrike) - upp till 3 yards för 11USD.(tänk pa tullgränsen) Hör av dig om du vill ha mer info! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
tyger
I Hjo har vi "Hem och Hobby" de har mycket tyger.Finns annat till sömnad också,hälsningar Nina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
Har köpt frân
http://www.ohlssonstyger.se/TriggerS...tyger__77.aspx Och det var bra kvalitet. Online finns ocksâ vanlig butik |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Jag gillar verkligen Hem och Hobby både i Hjo och Skövde men vet inte om barntyger är deras styrka direkt? Ska till Jönköping snart så får leta upp butiken ni skriver om!
Jag skulle gilla att köpa tyger via internet till barn, har en söt liten brorsdotter jag ska börja sy till. Framför allt ekologiska bomullstyger till barn tror jag skulle sälja otroligt bra, har inte sett det någonstans men tipsa mig gärna. Handlade suveräna tyger i Söderköping för 22 år sen på någon sommarförsäljning så roligt att höra att det finns kvar! Har tyger kvar än faktiskt fast jag sydde massor när jag väntade min son! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
|
När Furulunds fanns var det som julafton när katalogen kom!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
Var till Tygposten på Norrmalm i Skövde häromdagen och de har hyllmeter med superfina tyger till barn, blev så glad!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
Ekologiska barntyger
Jofotex i Söderköping har även nätbutik!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
Himmel så skoj, men ack så dyrt! Men jätteskoj att kika in och superbt om man letar efter speciell figur/mönster ser det ut som.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
kameleont har fina trikåtyger som passar för barnkläder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
jny har fina tyger. Likaså tygpyssling och neanobelle. Kanske inte det billigaste men jättebra kvalité!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
Nån som vet vart man kan hitta randig interlock i fina färgkombinationer? Vill sy några heldressar (bodysuits)... :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:22.