![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Vilken sy- och brodyrmaskin är bäst?
Jag ska köpa en ny kombinerad sy-brodyrmaskin. Jag har nu en Brother innov is 500 D, men tycker den är lite för simpel.
Jag vill ha en maskin som klarar det mesta, dock vet jag inte vilken jag ska välja, då det finns hur många som helst att välja på. Jag har fått priser på demoex av följande maskiner, Husqvarna designer se, Janome memory craft 11000, Brother Innov-is 2200. Vilken av följande kan ni rekommendera, och kom gärna med förslag på andra bra maskiner, som ej kostar över 25 000 kr. Mvh Victoria |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Designer SE har utgått ur sortimentet numera, och är ersatt av Designer Ruby
Topaz 30 är en billigare variant och har större broderyta än SE. Dock är displayen inte lika bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har en Hq Designer 1 (som också utgått tyvärr) som jag varit MYCKET nöjd med. Om den skulle haverera nu så hade den eventuellt blivit ersatt av en Topaz 30 p g a bra pris, mer än så har jag inte undersökt den. Sen vet jag inte hur mycket du broderat tidigare eller vad du har redan men hoppas du är medveten om att du måste ha ett broderiprogram i datorn för att få ut mesta möjliga av din hobby. Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:14.