![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Julmarknad
Jag ska stå med min faster den 27:e novenber på julmarknad här i stan.. tänkte ta tillfället o akt och kanske tjäna några slantar också.. Har redan några små broderier klara hemma som jag tänkte göra nåldynor av, men nu har inspirationen tagit slut.. Någon som har några tips på vad man kan tillverka ock sälja?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
När jag var på hantverksmässa i helgen så såldes grytlappar för 65kr/st. Det var "rådhustrappor", se mönster för rådhustrappor nedan. Där tyget i mitten var ett fint motivtyg och remsorna runt var matchande tyg:
http://www.quilte.net/Webdesk/netbla...html?id=125794 På samma sida hittade jag dessa enkla kleenexfodral. Kolla bara att du verkligen får använda mönstret i kommerisella sammanhang: http://www.quilte.net/Webdesk/netbla...html?id=333534 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
julmarknad
Hej
Brukar själv vara ute på marknader och sälja lite. Löpare, grytlappar och broderade handdukar brukar gå rättså bra. Nytt för i år är broderade fleecehalsdukar får se om det går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
kanske små påsar som kan användas både till presentinslagning och till liten väska eller förvaring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
doftpåsar
Varför inte små doftpåsar med kryddnejlikor och kanel i dofatar goot. Jag brukar sy dom i linne med ett litet broderi på .Milly
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja vilken bra och enkel ide=) har massa små linne tygs bitar här hemma som jag kan andvända=)
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:23.