![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej, jag undrar om det finns någonstans man kan lämna in sin overlock för service i Gävle?
Eller vart ska jag skicka den ifall det inte finns i närheten? Tacksam för alla tips jag kan få ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej!
Jag skulle föreslå att du ringer Tuula Piipponnen, hon har haft butik i Söderhamn men har så vitt jag vet fått den såld (tuulas textil). Hon har flyttat till Järbo men jag lämnade alltid in min maskin till henne, och troligen är att hon har kontakter som du kan ha nytta av. Jag kommer vända mej till henne när det blir dags för mej igen. Hon är trevlig och tillmötesgående. Mvh Evabritt Westlund Kilafors mob 070 398 4418 Enligt hitta.se är hennes nr 070-400 53 32 (butiken) Köpmangatan 2 826 30 SÖDERHAMN 070-526 45 25 (bostad) Överbybacken 17 811 95JÄRBO |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så jättemycket för ditt svar
![]() Verkade dock som jag fick reda på trasslet men jag funderar på om det ändå är dags att lämna in. Passar på att fråga hur ofta du brukar serva din OL? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Pastellen i gävle servar maskiner
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:56.