![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Vad vill vi lära oss? Pressarfotsskola? Vad kan du bidraga med? Stället vi kan vara på är ledigt söndagar och måndagar. När ska vi träffa? September?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Jättebra förslag att ha en pärm med genomgångna arbeten i. Lätt att gå tillbaka och öva mer då. Har inget förslag på datum, är "ledig" varje dag,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ABSOLUT inte 28/8 - 3/9... Då är jag bortrest.... =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Nu har jag också blivit med den rätta overlocken och är intresserad av träff i höst. Är bortrest 9-25 september (det finns folk hemma ändå så tjuvar göre sig inte besvär!) och hoppas att tiden för träffen inte ska krocka med min resa. Vill gärna lära mig knepen för jag är lite avtänd efter att ha kämpat med tusen inställningar och komplicerad trädning på en 5-tråds overlock/cover av annat märke.
Jag köpte i butik i Stockholm och ska ta vara på undervisningen jag får. Just nu hinner jag inte sy men om ett par veckor ska jag börja testa maskinen. Det ska bli kul!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vi får försöka att ordna med en tid som passar dom flesta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag september verkar kört, då det är två intresserade som ska åka bort, den ena kommer hem när den andra åker i väg. Hur skulle det vara söndagen den 26 augusti? Har hittat ett bra ställe i Västerhaninge nära pendeltåget som vi kan vara på. Vi träffas på förmiddagen och håller på hela dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:47.