![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Får jag fortsätta spinna vidare på den här tråden?
Jag är lite inne på den allra enklaste maskinen från Husqvarna nämligen s15, fördelen är ju att man har nära till en ordentlig och kunnig återförsäljare MEN det är ju strunt samma om vi så skulle bo grannar ifall inte maskinen gör det den ska när jag vill det. ![]() Hur gör ni som beställt maskiner från utlandet? Är ni redan såpass kunniga så ni slipar era knivar själva etc? Var lämnar ni in era maskiner om nåt skulle hända och hur mycket erfarenhet behöver jag egentligen för att våga köpa någonting som inte "finns i närheten" när det går fel? Jag har verkligen ingen koll på overlock alls men är ruggigt sugen på att införskaffa en, däremot verkar det som om de flesta är lite emot Huskylock....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag hade en s15 som jag höll på att bli tokig på, fick ALDRIG trådspänningen att funka. Blev trots det väldigt förtjust i s25 när jag såg den och har inte ångrat det köpet en sekund. Har inte sytt våldsamt mycket på den men varje gång jag sytt (oavsett material) har det funkat klockrent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har aldrig slipat mina knivar, trots att jag har sytt på min 910 nästan dagligen i 5 år nu.
Men jag "hyfsar" bara sömsmånerna så det klipps inte så mycket varje söm. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:57.