![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Akutköpa stålfjädrar 33 cm 4 st
Hej!
Jag har deadline och jag behöver förfärdiga en korsett snarast. :P Nu ser jag att jag glömt köpa breda mer flexibla stålfjädrar för snörningen mitt bak. Jag har bara styv krinolinstål 6 mm. (tror inte vill ha den där bak för inflexibel för min rygg) Är det någon som vet var jag kan få tag på 4 st 33 cm lång, minst 1 cm bred stålfjädrar i Sverige (med 1 dags fraktstid)? I göteborg också visserligen men jag tror inte Knapp-Carlsson har den längden, det såg i alla fall inte ut så när jag var där i fredags. Förresten, bredden är ok att vara bredare så länge stålfjädret är flexibel. T.ex. 13 mm som från Vena Cava.. osv. Men minst 1 cm bred. Jag köper normalt från Vena Cava men det skulle ta för lång tid nu. SUPERTACKSAM för all hjälp!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
SPIRALFJÄDRAR TILL SNÖRNINGEN!!!!!?????? Inte riktigt stål, alltså??!!
Jag har iofs spiralstål och kan nypa/klämma och skicka men du lär ju inte ha stålen förrän på tisdag ändå. Skicka PM eller mejla. Senast redigerad av leningrad den 2012-04-22 klockan 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har jag skrivit spiralstål? Då får jag be om ursäkt. Självklart menar jag platt stålfjäder. Spring steel, täckt med vit nylon så det blir tydligt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har om du behöver på stört, om du nu avser vanliga 7mm stål.
Om jag rusar kanske jag hinner till posten och slänga iväg ett gäng nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
7 mm behöver jag inte för då kan jag använda det jag har. Tack ändå för att du är villig att hjälpa till.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag hittar fyra stål som är 32cm - BREEEEEEEDA - 12mm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Låter fint!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Vill säga, tack snälla för hjälpen!
![]() Fotograferade idag och ni kan se det här: http://www.sysidan.se/blogs/funnybunny/4947.htm ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:39.