![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#286 |
|
Har blivit en hel del gjort i påsk men kjolen ska vara täckt av ca 90 stycken typ volanger längs hela längden och att fålla dessa tar tid!!! Den är helt klart på gång iaf, kommer garanterat bilder när den är klar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
|
Har gått med huvudvärk en vecka nu och det blir inte bättre, blir hemma imorgon och försöker vila ut det. Fortfarande inget handarbete på gång ändå tyvärr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
|
Tyvärr kan jag inte heller i morn, hoppas på nästa vecka... Va ju länge sen nu ju...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
Ursäkta att jag varit lite frånvarande, har dragit på mig en enorm förkylning! Hoppas på att kunna vara med nästa vecka!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
|
Någon som vill/kan i morgon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
|
Jag vill men jag har egentligen inget att pyssla på, min sticksäsong är över tror jag. Ska försöka komma på något så återkommer jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
|
Då hoppar vi ikväll med tycker jag, verkar ju inte vara någon mer som kan.. Jag kan inte nästa vecka för då ska jag iväg, men sen så
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
|
Jo det verkar så. En annan gång
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
|
Konstigt, ibland får jag inte mail när ni skrivit här... Men i alla fall, jag kan heller inte ikväll, så skjuta på det låter bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
|
Jag har lite svårt att komma på något projekt just nu så jag passar gärna också.
//Cecilia |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
|
Nu på torsdag skulle jag kunna (eller onsdag för den delen), men nästa vecka går inte... Hur är det för er andra? Jag har gott om projekt att ta tag i iaf!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
|
Vi har så fullt upp med förberedelser så jag får nog vänta tills jag är fru Stina istället
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
|
Hej hopp! Har en liten bebis i magen igen och är verkligen inne i en tröttperiod. Går o lägger mig vid åtta och är då helt slut s) jättetrist o hoppas de går över snart för jag vill gärna ses.. Så jag avvaktar lite tills ja är bättre, må de bli snart
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
|
Men Jessica GRATTIS! Så roligt! Jag hoppar, för jag har inget projekt alls på gång!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:29.