|  | 
|  | Nyheter |  |  | Artiklar |  |  | Bloggar |  |  | Forum |  |  | Bilder |  |  | Annonser |  |  | Recensioner |  |  | Länkar |  |  | Kalender |  |  | Medlemmar |  |  | Din sida |  |  | Om... |  | 
 Bevakningar
 Bevakningar    Inställningar
 Inställningar    Sök i forum
 Sök i forum    Forumregler
 Forumregler  |  | 
|  2012-04-04, 12:59 | #1 | 
| Medlem sedan: nov 2007 
				 | "Och då irriterar jag mig till galenskap på alla dessa bilder som läggs in som inte har NÅGOT alls med sömad/handarbet och annat SY relaterat.  Tex bilder på nyplanterade blomkrukor mm. Dessutom blir jag förbannad när det får lov att visas bilder på stickade/virkade könsorgan, vilket jag tycker är otrioligt stötande. Men DESSA får lov att ligga, utan att bryta mot någon av SYsidans många regler." Detta var bra att det blev sagt av tvilling22 (Susanne Rodian) En annan sak jag retar mig på är alla mail jag får som tigger mönster filer . Medlemar på sysidan skriver mail till mig, att dom tycker om det jag har sytt och tigger sammtidigt broderfiler, men dom varken orkar eller kan skriva en kommentar under bilden. För det är dock roligt att få kommentare. Jag funderar också på att sluta på sysidan. Tycker det har varit en del onödigt strulande under åren. | 
|   |   | 
|  2012-04-04, 13:13 | #2 | 
| admin Medlem sedan: sep 2003 
				 | Använd "Rapportera bildfunktionen" om ni ser dessa bilder som ni inte tycker hör hemma, anser vi det befogat tar vi då bort dem om inte så får de ligga kvar. Får vi inte vetskap kan vi ju heller inte göra något åt det. Wowa - Sysidan kan inte styra över att medlemmar mailar dig och tigger mönster, så det kan vi ju inte lastas för. | 
|   |   | 
|  2012-04-04, 13:16 | #3 | 
| admin Medlem sedan: sep 2003 
				 | Vi kan väl diskutera det här med reklamlänkar/logos i denna tråd, så kan vi ta de andra diskussionerna om blomkrukor, mönsterförfrågningar mm i egna trådar så blir det lite lättare att diskutera igenom respektive sak.  Så, starta gärna nya trådar Sysidan-forumet | 
|   |   | 
|  2012-04-04, 13:22 | #4 | 
| Medlem sedan: nov 2007 
				 | Det blev sagt något om att inte ha facebook andan längre upp i denna tråden. Jag måste säga att det hade varit toppen med facebook anda här inne, för så roligt har jag aldrig haft. Jag är med i grupper som byter tyg, säljer sina alster, säljer tyg och tillbehör, Visar det vi har gjort och kommer med råd tips idéer, hjälps åt och har otroligt kul. Företagare och privatpersoner sida vid sida. Responsen är omedelbar när man har gjort något. Det är inte alltid en uförlig kommentar, men oftast ett tryck på "gilla" knappen. Jag upplever det som att jag har fått bättre kontakt, och lärt känna många fler personligen, inte minst genom dom träffar som har anordnats. Det är en helt annan avslappnad stämning där. | 
|   |   | 
|  | 
		«
			Föregående ämne
			|
			Nästa ämne
		»

| 
 |  | 
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:41.

Hybrid-visning
 Hybrid-visning